...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Sunday, January 6, 2013

Pergi Buat Seketika Blogger

Assalamualaikum dunia blogger ..

Yahoo ! semangatnya aku untuk esok harap harap macam inilah . Kalau boleh nak tebus semua kegagalan yang lepas mulakan sesuatu yang baru dan masih berharap kekuatan keyakinan aku bertambah . Nak diceritakan ini mungkin last post aku apa hendak buat kan . Nanti ada ruang ada masa akan aku kesini menceritakan segalanya perjalanan dunia ini . HAHA itu yang mampu dituliskan so apa aku kesah . Sebab itu ramli sarip bagitahu Dunia ini perlumbaan ! kita harus mengejarnya okay ! walaupun saya agak terlambat tapi saya telah memulakan satu perkara yang baru semula . semoga saya berjaya . ameen :)

7 januari 2013 wahai Mohd Shahfiq Nizam Bin Sharuddin ketahuilah anda berada dalam dunia yang berbeza ketahuilah juga dunia itu penuh dugaannya berharap anda mampu lakukan walaupun ianya tidak terlalu tinggi pangkatnya dibandingkan dunia yang lain . Rahsia saya . pangkalnya " Dunia " .. ini sahaja yang saya mampu sebab minat saya yang pertama minat kedua dalam dunia masakan terlalu takut nak ceburi tak yakin haha . Seram pula lagi pun takut nak tinggalkan mak dah la mak sorang sorang je kat rumah . Alaa mak takpa kan pek pergi . Hope mak doakan pek baik baik disana nanti . Doakan agak anakmu yakin kuat dan mampu mengubah segala kelemahan dan kekurangan yang ada .

Anda yang membaca doakan aku segalanya dan mampu lakukan sesuatu untuk dunia aku sendiri . Semangat dan nasihat amat berguna untuk menambah keyakinan yang ada kan tak salah meminta . Okaylah apa apa pun terima kasih pada pembaca setia aku . Semoga kita berjumpa lagi haha ( apa aku ini merapu ) macam tak berjumpa  fb , twitter kan ada :) ...



" Good Bye "

8 ulasan:

Unknown said...

go shafiq..go2..may Allah bless you..buat alh sehabis baik k..yakin ko boleh...ingat pesan 3 idiots..all izz well... =)

ShahfiqSharuddin's said...

hahaa okey thanks ... CKK i try to be best yaaaaa

Unknown said...

yup..dah berjaya jgn lupa aku tau..

#wei..aku try cuba resipi kau tp xjd la...keras aku punye donat tuh...hukhuk...nasib aku buat sikit tau..

ShahfiqSharuddin's said...

tak akan .. haha

adakah kamu buat joke ? haha
ish keras yis mati tuu

Unknown said...

amboih..dah senang lupa aku ekk..

#ko rasa aku buat klakar ke..?aku dah ikut ko punye resipi le..tp xjd =( aku serius ni...

ShahfiqSharuddin's said...

mana ada senang aku ingat je .. dont worry ..

ko buat macam mana haa ? chat ngan aku kat fb cepat haha esok dah tkdaa

Pwincess said...

Bye. All the best bro =D

ShahfiqSharuddin's said...

bye .. okey dear thanks :)

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories