...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Saturday, January 5, 2013

Cinta itu Kenapa ?


Kenapa cinta bukan dari kehendak kita boleh buat kita bahagia ?
Kenapa cinta daripada orang tua kita boleh buat kita bahagia ?
Kenapa cinta terlalu cepat dengan dia kita juga boleh bahagia ?
Kenapa cinta bukan dari awal perkenalan kita masih boleh bahagia ?
Kenapa cinta terpaksa kita juga akan turut bahagia ?
Kenapa cinta terlanjur mampu akhirnya bahagia ?
dan kenapa cinta yang tulus terlalu lama kita mengejar bahagia ?

Adakah ini dugaannya . Ya Allah benarkah kamu menguji kemampuan kami kekuatan kami keangkuhan kami kesungguhan kami untuk membina satu kebahagiaan . Jika itulah yang dicari kami redha kami menyahutnya asalkan tiada memisahkan kami lagi . Sesungguhnya kami ingin memilik bahagia dunia dan akhirat .

Apabila aku mula berasa lemah adakah aku telah hilang rasa keyakinan untuk mencari untuk memiliki suatu perasaan yang semua manusia inginkan tapi bagaimana aku mulakan semula ? Tak semestinya cinta aku pada kekasih tetapi cinta aku pada semuanya kerana ada kesemuanya dalam hidup ini adalah terlalu sempurna hidup buatku . Tiada lagi kesunyian pudar juga kesedihan bila hari hari aku bersama sama mereka menjalani kebahagiaan bersama . Mungkin ini yang dicari .


#Letmeknowyou
#Letyouknowme

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories