...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Friday, January 4, 2013

aku bermonolog



Mahu kemana aku langkahkan kaki ...
Mencari ketenangan hati ...
Apa yang ku buat serbanya tak kena ...
Masih juga aku begini ...

Puas sudah aku cari ketenangan ...
Apakah harus aku biarkan ...
Kesetiaan ini tiada lagi ...
Pergilah pergi jauh dariku ...

Mana mungkin ... mana mungkin aku ...
Masih juga menunggu ...
Apa mungkin ... apa mungkin aku ...
Melupakan semuanya ...
ohhh lunturnya kasihku padamu tuhan ...

Seribu daya cuba ku bertahan ...
Kesabaran punya batasan ...
Akan ku kenang harapan ku dahulu ...
bagai mimpi semalam ...

Mana mungkin ... mana mungkin aku ...
Masih juga menunggu ...
Apa mungkin ... apa mungkin aku ...
Melupakan semuanya ...
ohhh hilangnya cintaku padamu tuhan ...

Maafkanlah diri dan hati ini ...
Yang masih lemah pada dugaan mu ...
Cuba aku mencuba untuk hadapinya ...
Sekali lagi ku mengharapkan kemaafanmu  ...
dari seorang insan yang lemah ...


..Segalanyaaa..

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories