...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Friday, February 1, 2013

Tenangkan aku :/

Macam mana aku hendak lapangkan dada ini daripada memikirkan segala perkara yang tiada mengena  dalam hidup ini ? dan kenapa aku terlalu memikirkan dan kenapa aku suka berangan angan ketika mana aku berada kenapa aku suka termenung bila melihat seseorang yang aku pandangi ? kenapa aku payah nak menangis bila tiada mengena dengan hidup aku kenapa aku sering bersendirian walaupun ingin didamping oleh kawan kawan kenapa aku begini kenapa salah aku ? kenapa aku kenapa silap aku ?

Dan bagaimana aku nak khusyuk pada solat aku . ya allah aku mohon pertolongan darimu bantulah hamba mu ini yang masih jahil lagi yang masih kekurangan lagi . ya allah bagaimana cara aku hendak khusyuk dalam solat bagaimana aku hendak buangkan segala apa yang aku fikirkan seketika asalkan aku mampu melakukan perintahmu ya allah .

Biismiilllahhirahmannirahiim ..
Ya allah ampunkanlah dosa aku ini ,
Terangkanlah hati ini dan lapangkanlah dada ini ,
Bukakanlah pintu hatiku ini Ya allah ,
Sesungguhnya aku masih jahil tentang agamamu ,
Ya allah bimbingilah aku ke jalanmu ,
Berikanlah petunjuk untuk aku mencari keredhaanmu ,
Ya allah jauhilah aku dari gangguan negatif ,
ameen ya rabbal alamin ...



2 ulasan:

syieda said...

semoga tenang..hehe

ShahfiqSharuddin's said...

ameen thanks shida :)

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories