...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Tuesday, March 26, 2013

Puisi Cinta Dia Kerana Saya


Kamu berikan saya satu harapan nyata ,
Dan kamu bantukan saya untuk menghadapinya ,
Apabila kehidupan ini menurunkan semangat saya ,
Kamulah yang akan menjadi pembawanya .

Kamu ajar saya untuk menjaga ,
Dan kamu tolong saya berkongsi cerita ,
Kamu membuat kan saya lebih bahagia ,
Dengan kebaikan kamu saya tahu awak terlalu sempurna .

Daripada kamu saya belajar cinta ,
Dan saya belajar untuk setia ,
Dan saya belajar untuk percaya ,
Malah saya belajar untuk mencari kesempurnaan cinta .

Dengan rahmat yang maha esa ,
Kamu adalah milik saya untuk selamanya ,
Kamu mungkin jodoh saya ,
Tertulisnya nama kamu dihati saya ,
Dan tertulisnya nama saya dihati kamu wahai cinta saya .

Kamulah segalanya dan penyebabnya ,
Apabila saya mendengar cinta saya dihatimu wahai cinta ,
Saya suka kamu kerana kamu begitu baik hati, bertimbang rasa dan memahami saya ,
Saya suka kamu kerana kamu begitu menyenangkan, indah dan sempurna ,

Saya lemah kerana membiarkan kamu ,
Saya tak terdaya untuk mencari cinta ,
Dan semuanya kerana kamu ,
Kamu membuatkan saya seorang lelaki yang dicintai .

Terima kasih wahai cinta saya ,
Semoga saya dan kamu tidak dapat dipisahkan kecuali takdir yang maha esa ,
Semoga kebahagiaan dan kesempurna cinta kita kukuh dan setia ,
Assalamualaikum cinta saya .


# Ini nukilan saya tiada apa apa yang mengena tentang perasaan saya : ) semoga terhibur ... 

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories