...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Monday, December 31, 2012

end of year

Hari ini hari terakhir kita 2012 mesti kamu akan rasa sedihkan sebab aku akan tinggalkan kamu dan aku tak akan patah balik ke belakang lagi . Tapi itu tak bermakna aku akan lupakan segalanya . Masa terlalu cepat aarghhh rasa macam semalam je baru lahir T_T . Bila buka mata tup tup dah berumur 21 tahun hahaha .. ajaib betul . hey macam macam =='

Apa yang bagusnya 2012 dalam hidup aku ? rasanya semuanya bagus dan ada pengalaman dan advanture sedikit lah . Rasa rasa nya aku dapat kawan rapat nak mampus , family baru , sejarah baru , kawan kawan baru , dunia baru , percintaan baru , kesedaran baru , pengalaman baru dan macam macam lagi lah . Rasa taknak je pergi meninggalkan 2012 tapi apa kan daya daya seorang insan biasa eh .

Tahun 2012 aku dunia yang serba tak kena hahaha . Gila dan nyanyuk pun ada ! Kadang kadang boleh jem juga otak ini lembab nak mampus err .. kena format barulah habis kesemuanya . aku lupa aku lupa kau ! haha . 2012 dalam dunia masakan 2013 beralih dunia it rasanya boleh ke ? T_T tak tahu cuba dulu . Rasa rasa boleh kot mencuba tapi takut juga kecewa hahaha ... eh jangan macam itu pek ! Kembali kepada cerita seterusnya , kawan paling aku sayang dia dia dia firdaus saldi . Dia suka cakap aku jonggang ( gigi panjang ) tak sedar juga dia pun dua kali enam haha . Enjoy kawan dengan dia . Sakit hati kadang kadang . Nak marah selalu tapi dia yang marah aku blurr je aku . Yang penting kami dah macam adik beradik haha keme nie keme nie ada family baru . Dikenal masa bila pun entah tapi kami dah rapat dengan keluarga norisham dan robaiyaah a.k.a kak baie eh opah baie haha ( warga emas ) joke only . Mereka ada dua orang anak yang nakal bernama tasnim dan izzati a.k.a gendut haha . Enjoynya bila bersama sama bercuti seronoknya jalan jalan tapi seronok kalau karaoke dengan mereka layan dan sporting . Sentap gila lagu lagu . Cerita ini tamat disini .

Cerita lain cinta cinta ? apa itu tak sedar ke sapa yang suka kamu haa ? blurr sekejap tapi tahun 2012 solo adalah terbaik tapi penghujungnya ada seseorang tapi bukan realiti lagi . fake only kot entah tak tahu dia macam mana . Dug dag dug dag hahaha biarkan sahaja . Kalau ada nanti aku tulis lah . maybe so hard between me .. rendah diri jap .

Kawan aku ramai semua bagus bagus jahat jahat biasalah tu berkawan eh . Tahun 2012 juga banyak kawan kawan baru yang ada dalam dunia sebenar dalam dunia hayalan pun ada haha . aku kuat berangan LoL . tapi kadang kadang ada yang sudah lupakan aku kesian kesian . jawapan nya biarkan sahaja mereka . Still juga contact member lama . selalunya aku je contact tak akan seorang tak ingatkan aku . :'(
eh eh ada seorang yang selalu ingatkan kamu pek . nur shahira binti muhammad zaki . adik ku yang ku sayang haha .. dia yang rajin kol mesej .. seronok juga bila dengan dia .. tapi nak jumpa dia takda rezeki lagi duduk perak juga . sabar okey one day i will see you :) sebab dia yang paling setia dia yang paling lama dengan aku .. seorang adik yang baik . keep it up dear ..

Dunia aku mula berubah selepas ini . enjoy for life but still hard to moving . Dulu seorang pembantu masakan yeaa . aku banyak pengalaman tentang ini . Bila tempat keje seronok nak masak nie kat rumah blurr gadap komputer je . ada dua kesukaan jelas pada komputer aku lebih setia . pui ! Bidang masakan seronok bila buat sesuatu ianya habis dimakan walaupun dilantak sendiri hahaha mana untungnya T_T .. Aku pandai masak juga buat kuih kuih macam macam aku buat lah . tapi entah engat ke lagi nie .  refresh balik kalau macam itu Y_Y ...

Konklusinya , dah sampai akhir penulisan apa nak ditulis lagi arghhh .. okey lah semoga tahun 2013 yang bakal menjelma ini memberi satu perubahan diri and i hope . Bring me 2013 a new life , love , experience , strength , change , attitude , journey , friendship , happiness , smile , spirit , and others . ameen ya rabbal alamin ... but 2012 i promise never say i forget u in my mind ..  : )

Tamat tamat sekian .. pengakhiran 2012 ...





2 ulasan:

Pwincess said...

Wish you all the best for 2013 =D

ShahfiqSharuddin's said...

thanks .. hope you too : )

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories