...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Sunday, December 23, 2012

angan angan

Tiga hari lepas aku bermmpi memiliki badan yang debab debab ? tapi mimpi aku tak boleh nak keluar daripada kenyataan ? bangun tidur tup tup still keding kurus . Sudah puas aku melantak macam macam tak akan mak aku tak sayang aku tak bagi aku makan eh .

Yela mungkin patutnya aku bersyukur miliki badan seperti ini tapi adakalanya teringin hahaha .. tak akan aku tak boleh nak menginginkan sesuatu eh .. aku nie kuat makan pun still badan slim korang tak dengki eh ?
ada tak makanan ley mengemukkan ada tak bagi sini sini sini bagi !

tapi aku taknak gemuk sangat gemuk comel comel je hahaha ..  ada tak ? kalau boleh kan best
gumbira hati tak berkata . ini sahaja untuk aku bercerita .


#meraputakkemana
#jikaakugemuk

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories