...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Sunday, December 16, 2012

jeritan hati

aku nak jerit sekuat hati ! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
tapi sayang sorang tak dengar ini bukan luahan tapi ini rintihan hati .
ya Allah ampunilah aku
ya Allah tunjukkan jalan ku
ya Allah kuatkan hati ku
ya Allah tabahkan jiwa ku
amin amin ya rabbal alamin ...

aku perlukan kekuatan dan keyakinan untuk mencorak lagi warna warna dalam hidup aku .
bagilah aku satu semangat bagilah aku satu dorongan untuk itu .
kalau memahami hati ini sering gelisah .
hanya tuhan sahaja yang mengerti .
satu yang ku pinta asalkan jalan ku adalah betul .
asalkan perancangan aku adalah tepat .
dan bahawasanya aku adalah betul dan tepat dengan cara aku ..

aku pun ingin berjaya .

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories