...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Friday, December 14, 2012

aku dengan ceritanya


Aku tak tahu hendak bermula bagaimana lagi .It's true just for illusion when i see him .
Adakala macam satu permainan yang baru bermula tapi ianya masih belum habis sehingga tiada tiupan wisel terakhir yang meniupnya . Adakah hanya sekadar ataupun bayangan sementara sahaja ? ataupun imagine yang terlampau .
Hey Hey ! adakah pelangi akan hadir bila berhentinya hujan ? tak akan selalukan

" Rain is hunting you when sadness but rainbow make you happiness when you need it for your life " . antaranya kenapa ? Kesedihan yang kita alami pasti jua berakhir dengan senyuman kan : )
Aku fikir balik tentang semalam bila aku ingat pelangi yang hadir itu buatkan seluruh hati menjadi terang yang mana aku dalam kegelapan dihantui kisah kisah silam sehingga aku berubah menjadi cahaya yang terang ..
Adakah dia yang dicari adakah dia yang ku nanti ? persoalan

Tapi hanya perasaan hati aku sahaja ? Let me know you ? or Let you know me ?
But when i know you make me so flutter ? i dont know why why ..
tetapi aku perlu tahu juga ianya terlalu sukar buat aku dan terlalu berat juga untuk kamu ..


" don't hope it's still early  "

assalamualaikum ...

.

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories