...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Sunday, October 9, 2011

bangga menjadi kawan

Salam semua

Hari ini aku nak cerita sikit pasal kawan aku.Dia nie sering je ada masalah masalah kalau nak ikutkan setiap kali ada masalah mesty cerita kat aku..tgk lah sapa bestfren dye kan.Sebab dia percaya sama aku.oo Terharu lah...
   aku post ini pun aq nak minta kebenaran dah..Jangan risau tak akan mudah aku nak taip nama dye kan sini..jaga perasaan org juga lah..walaupun dye dah ade bf pun dye masih contact dengan aq...
   pada mulanya depa couple pun dye minta pandangan aku...aku pun kenal lah juga bf dye.tgk laa juga dye punya perangai kan..ceh jady spy untuk dye...Aku cakp kat dye rasa-rasa dye okaylah..Kawan dye pun okey je...Tapi aku cakap lagi oklah tu dye tak merokok pun...
akhirnya mereka pun couple.sampai sekarang..bahagia.....Kalau dia ada masalh dia tak malu malu nak cerita.....
   BIla dah lama couple tu biasa lah ragam rumah tangga ada juga pecah belahnya...Bf dia tahu dia rapat dengan aq....jadi dia takda lah nak marah pun....Tapi perangai bf dye pelik kuat cemburu kot...haha....masa dia pergi mana ke ? bf dye ternampak dye duk rapat dengan seorang lelaki..mula lah timbul syak prasangka...mula lah ayat gramatis kuar...Orang lelaki ini termasuk aku kowt...bila nampak...terus serang je...tanpa soal selidik..biasa lah...sayang kata kan HAHA...pastu depa mula lahh periuk belanga nyaa....dia asyik tepon ngan aku apa nak buat ! apa nak buat ! dia bagi tahu aq yang bf dye TErnampak tu bukan lah org lain dengan dia....saudara je..HAHA lawak lah kawan...tuu lahh selidik laa dulu kan.. Kwan baik kata kan....Jadi aku lah terpaksa telefon bf dia yang cemburu tu..aku cerita perkara sebenar huahuahua......jadi depa pun berbaik lah....HAHA baik tak aku kawan...
   Pasangan ini memang tahan lama..dah 5 tahun kowt....aku tabikk lah...sapa yang rekamen kan kan....haha
tapi aku terharu sangtlah.....dia jenis still ingat aku sapa....tak pernah lupa apa pun tentang aku....selalu nasihat kan aku..bagi pandangan kat aku...sama sama tolong menolong lah....haha...Tapi yang aku paling suka dia jenis yang pandai buat orang ketawa haha...aku suka aku suka..!! ini Kalo dapat yang serius je..oOo boleh mati aku...tension..nak gurau2 pun tak boley susah lah.......
aku pun bukan jenis yang serius lah...Aku suka ketawa gelak gelak.rasa happy je....

pesanan aku yang terakhir ....aku still doa kan kamu bahagia kawan...ingat pada yang satu.ingat adab-adab .jaga maruah...jaga akhlak tu....pape tu jangan lah lupa aku ini kawan....

assalamualaikum... :)) 

    



0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories