...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Thursday, April 26, 2012

Sungguh Lama Cinta itu


Dia telah Pergi...
Dari hidup ini..
Saya adalah salah
Semua salah saya
Saya selalu tidak benar untuknya..
Tapi saya tidak boleh hidup keseorangan
Dalam hidup saya
Tapi kini hanya ada ruang kosong
di jiwa saya hati saya
Semua impian saya telah hilang...
Saya buang jauh..
Maafkan saya gadis ....
tak seperti seorang lelaki yang awak inginkan...

Gadis ..
awak  tidak akan kembali kepada saya ?
Tapi
Awak boleh memaafkan saya ...
Untuk semua salah yang telah saya lakukan kepada awak ...
awak tetap pergi disebabkan saya
tapi saya terpaksa
Saya benar-benar melepaskan awak pergi sebab diri saya sendiri 
Kini sejak awak pergi ...
Saya amat keseorangan...
Sehingga ke saat ini ....


 * everyday is a new begining . Take a deep breath and Start Again .


0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories