...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Sunday, April 1, 2012

Misteri





Ya allah takutnya aku semalam tiba-tiba aku terjaga pada pukul 3 pagi . Mulalah aku rasa seram sejuk je dan dalam lima minit kemudian seluruh badan aku tak leh gerak langsung aku tak tahu kenapa ? perasaan takut aku mula menjadi jadi kenapa badan aku rasa berat sangat macam ada orang tindih je badan aku nie . dengan segala gala doa aku baca dalam hati takutnya aku rasa
aku hanya mampu buka mata je tapi sekeliling aku tiada apa apa jadi aku buat keputusan aku tutup jela mata
apa nak jadi jadilah "aku cakap dalam hati aku" 
aku rasa lama sangat benda itu tindih aku dah lah aku tidur sorang sorang
aku nak cakap pun tak leh hanya mampu dalam hati je
ia akan hilang bila aku terlelap sendirinya
dah selalu aku terkena macam ini
bila aku terjaga malam aku akan kena benda ini
dalam hati aku cakap "jangan lah ganggu aku"
dan aku baca juga ayat-ayat pelindung
tapi alhamdullilah aku hidup juga hari ini 
bila aku bangun dari tidur badan badan aku jadi lenguh
kepala aku rasa berdeyut deyut je
semua rasa macam tak kena
lepas aku mandi lega semuanya syukur ~

..
Pandangan?

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories