...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Monday, February 27, 2012

Tulisan Buruk Aku

Hari hari semakin berlalu payahnya aku rasa selama ini .

Salam semua , dah lama tak update blog ini tak tahu nak tulis idea apalagi >,< . Lagi pun blog aku asyik tukar tukar templete saja entahlah ikut mood bila rasa nak tukar aku tukarlah . Aku nak minta maaflah aku suruh sorang budak tu tolong ubah templete tapi aku tukar lain lak . Sory sangat sangat okey ! tapi kamu paham kan ;)

Dah 2 bulan aku kerja tapi apa daya aku selama ini hanya untuk mencari pengalaman semata mata bukan hanya kewangan sekali pun . Aku rasa biarlah aku terus kan sampai akhirnya kalau ada jodohnya kan sebabnya aku kesian sangat kat boss aku tu yang rasa perlukan aku disitu . Dia berharap sangat sampai aku dapat sambung pengajian barulah dia lepaskan aku . Lagi pun dia layan aku sebaik baiknya . Aku nak kerja disitu juga demi abg angkat kot yang nak sangat aku kerja disitu yang selalu berharap aku tidak cari kerja lain . Aku terasa macam dia sayang aku sangat lah . tapi kadang kadang yang merimaskan aku dengan sikapnya yang boleh buat aku runsing aku tak marah pun tapi janganlah selalu okey . aku tahu kau abg yang baik . take a note :)

itu pengalaman yang mampu memberi satu erti dalam hidup aku . Style aku senang je aku bukan kisah apa orang nak cakap apa aku kerja ada taraf ke tidak . aku tak kisah sikit sekali pun walaupun aku anak pegawai pun . aku suka cari duit biarlah aku tahu penat bagaimana aku rasa bagaimana aku dapat hasilnya tak kisahlah sikit ke banyak ke . Janji aku tak menyusahkan sapa sapa pun jadilah . tapi mak aku selalu tanya hari ini dapat duit berapa berapa ? aku jawab adalah . ada ke kumpul duit ? adalah juga . mana duitnya ? adalah rahsia . hahaha jangan risau aku ada juga simpan duit dan aku tak boros pun .tapi aku nak simpan duit aku itu nak pergi jalan jalan jauh dari perak kalau boleh dan ada jodohnya inysallah ;) aku bosan sangat duduk kat sini ! 

sekarang bermulalah hidup solo aku . apa yang aku lalui payah sangat apa itu erti kesabaran . selama ini aku dah tiga kali aku pergi aku kembali balik untuknya tapi kali ketiga aku rasa itulah yang terakhir dan aku tak mampu untuk bertahan . dia pun macam biar saja aku pergi begitu . Lagi pun takda guna bersama jika saling tak memahamikan . dan akhirnya aku sendiri yang pergi . kadang kadang payah sangat nak lupa . Lagi pun aku pikir aku bukan lagi yang terbaik untuknya dan Hari ke hari aku pikir betul ke selama ini apa  yang aku buat . Salah ke apa aku lakukan . payahnya . tapi aku tetap nak minta maaf sangat sangat selama mana aku kenal kamu . take a note ! :'(

yang sudah itu sudahlah kan . teruskan lah hidup selagi boleh dan mampu berdiri yeahh :) . okeylah setakat disinilah tulisan buruk aku . 
selagi aku mampu tertawa =D




0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories