...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Saturday, January 28, 2012

Sunday Note


Aku rasa aku dah buat satu kesilapan yang besar dalam hidup ini . Silap sangat apalah aku fikirkan langsung tak betul lah . Apa yang aku rasa dalam hati aku rasa sangat sangat bersalah agaknya . Perasaan semakin bercelaru runsingnya lagi aduh malasnya nak pikirkan . Macam mana nie aku nak buat . Tak kan duduk diam sahaja pun .
Maafkanlah aku maafkanlah . Serius sangat aku tak dapat kawal perasaan aku bagai hilang kawalan !





maaf sikap aku berlainan ;(
Pandangan?

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories