...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Saturday, August 24, 2013

Just Word

Hidup ini kan selalu kata apa itu Kenapa ? Apa itu Mengapa ? dan menjadi persoalan yang masih belum terjawab untuk mengenali segalanya . 

Saya cuba tanya kenapa saya tak boleh suka pada sesiapa di mata saya buat masa ini . Adakah saya sudah hilang perasaan tentang itu . Adakah saya takut pada sesuatu yang saya nantikan tidak pernah muncul lagi . Mungkin ianya akan berulang kembali . Banyak kali saya cuba banyak kali ianya hampa . Apakah saya cuba untuk menunggu perasaan yang bakal tiba . ehh Kemana engkau mahu pergi 'sunset ' engkau menghilang meninggalkan kegelapan kepada saya dan engkau tidak akan menyinari saya lagi ? Ataupun engkau akan menjelma sekali lagi untuk esok hari . dan untuk buat saya tersenyum lagi .. 
Janji ianya bersinar kembali , dan janji saya setia disini lagi 
Siapa dia yang saya cari , siapa dia yang saya nanti . Merenung kembali mungkin saya rasa betapa rendah diri dalam melihat kelebihan sendiri . Mungkin ... Saya tiada apa apa yang terlalu sempurna .

Sudah lama saya pendam tapi ianya sudah tenggelam dilautan dalam ? Tapi saya tidak tahu berenang adakah saya tidak mampu untuk mengambilnya kembali ? Saya takut saya akan tenggelam bersamanya . Saya takut hanya menjadi sia-sia hanya kerana perasaan yang lama . Hanya sekadar mencari yang baru tapi ianya tidak pernah bererti .

Saya suka melihat orang lain bahagia saya tumpang seketika . Saya mungkin tersenyum jika ianya adalah saya dengan dia . Tapi saya suka berilusi seketika ? mampukah tersediakah ? Semua yang saya rasa adakah diri saya telah lengkap . 

Saya cuba cari perasaan suka , sayang , rindu , dan cinta tapi ianya tidak pernah terlihat dari sudut hati ini . Bagikan saya peluang untuk merasainya . Bagikan sekali lagi untuk saya memilikinya . ya Allah adakah ianya ujian bagi saya . 

Sekilas saya boleh lihat perasaan mereka , Sekilas itu saya dapat bayang kan   ' alangkah 'kan ..

Untuk hati ini , untuk segalanya akan terkata ........




#Abangapiit 

0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories