...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Tuesday, November 27, 2012

Rindu

[] Tiba tiba teringat dekat kamu bila baca meseg kamu yang dulu dulu lagi lah rasa rindu sangat . Entah lah tak tahu sukar sangat hendak lupakan semuanya tapi apa boleh buat hanya kenangan yang mengingatkan kembali kalau boleh lagi sekali kan seronok .

[] Kawan saya masih ingat sama kamu lagi . Sebab awak lain daripada yang lain sebab awak adalah kawan teristimewa yang saya pernah ada tau ! . Sekarang kita dah hilang contact tak macam dulu kan . Tapi saya tak pernah lupa jasa jasa awak dekat saya .

[] Masa itu best sebab awak banyak bagi saya kekuatan semangat nasihat dan lain lain lagi lah . Kadang kadang awak ada masalah pun awak cerita dekat saya kan kan . Kita sama sama share pendapat dan pandangan .

[] Yang paling saya ingat bila waktu malam ada bulan mesti ada awak atau saya yang mesej awak tengok bulan tu ! cantik kan . Tenang je kan tengoknya ..

[] Saya tahu awak pernah ada perasaan suka dekat saya kan ? sebab adik awak ada bagitahu sesuatu dulu kan kan . hehehe

[] Masa yang saya nantikan ialah awak akan ingat saya nie . InysaAllah sebab awak dah janji tak akan lupakan saya kawan ku ..

[] Dan saya doakan awak semoga kekal dengan dia tu . Jangan fikir bukan bukan dah tau . dan Semoga berjaya dunia dan akhirat . eh bulan disember nie hari jadi awak kan saya nak wish dulu tau happy birthday may allah bless you kawan ku .. awak tak baca pun takpe

[] Terima kasih kerana pernah ada dalam hidup saya ... kawan

_ _ _ d _  

.

1 ulasan:

Anonymous said...

pek.! serius ak pon rindu kau..sedih sgt bile bce blog kau..ak xsngke kau still smpan msg2 ak yg dlu..aku pon nk hbngn mcm dlu tp x srapat dlu laa..ak xpnah lupe jnji ak tu..ak still kwn ngan kau wlau ap pon jd..so kite kwn kan.? ak ade tweet kau tp kau xbukk..xpe2..bg laa ap2 yg bleh ak cntact..no.fon pon ok..so xde la loss cntct..thnks coz wish bfday

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories