...Assalamualaikum Selamat datang ke blog ini | baca | share | follow | komen | pandangan | enjoy | thanks for visit | goodbye...

Friday, November 4, 2011

monolog hati pada jiwa


Gertak Hati ku..
         ..pada Jiwa  ku..

engkau maafkanlah aku.
    biarlah antara salah ataupun tidak..

   aku cuba seiringkan jiwa itu.....
tapi kau yang mengabaikannya
akan kasihku di mata mu..
tak sengaja aku...

gertak hati ku..
...pada Jiwa ku...

sabar aku mengharunginya...
laluan ku dengan hentian..
persinggahan aku lagi yang ternyata..
ingin berulang kembali..
tapi tidak dihargai..

gertak hati ku...
..pada jiwa ku...

akhirnya ucapan itu menjadi tetap...
biarlah berkali kali ku berucap..
satu tiada tembusnya..
bukan aku mengharap...
tapi ingin berharap...

gertak hati ku..
..pada jiwa ku..

biarlah 
aku terus kan laluan itu.
walaupun
tiada penggerak buat ku...
ku cuba
hidup sendiri..

gertak hati ku..
..pada jiwa ku..

Tuhan ampunilah aku..
bantulah aku ..
kearah
yang masih aku inginkan....










0 ulasan:

    Popular Posts

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Categories